Plaiurile inverzite ale Oslei pe o vreme capricioasa de vara

Impreuna cu cativa prieteni am facut o tura scurta, duminica dupamasa, pe Oslea din Muntii Valcan. Chiar daca predictiile meteo au fost destul de nefavorabile am decis totusi sa plecam spre Campusel si sa vedem ce ne asteapta acolo. Totul a inceput cu o ploaie marunta care nu ne-a udat fiind inca la liziera padurii. Dupa ce aceasta s-a oprit am inceput sa urcam usor spre creasta. Aici am gasit destula agitatie, turme de oi peste tot, indreptandu-se spre stane. Valea Cernei se vedea ca de obicei superb si speram sa o prindem asa si la un apus frumos. Insa, cum toata tura am fost ocoliti destul de aproape si de alte ploi am decis destul de devreme sa renuntam la ideea cu apusul. Dupa ce am iesit in creasta unde am fost acompaniati de un vant foarte rece am coborat pe o alta muchie domoala spre locul in care am lasat masina. Cateodata e buna si cate o simpla iesire, ca asta, in natura (in care cu alte ocazii putem sa lasam aparatul foto acasa). Sunt multumit ca am vazut Oslea verde dupa mai mult timp in care nu am apucat sa o vad si asa si ca totusi nu am fost udat de ploile care ne-au dat tarcoale in tot timpul turei.





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Verdele de mai, stancile si florile Oborocii

Primavara de ianuarie

De la vest la est în Munții Tulișa