Ultimele culori de toamna

Anul acesta, spre deosebire de anul trecut, am reusit si eu sa am timp de ture chiar inainte ca ultimele frunze colorate sa paraseasca crengile copacilor. O zi am petrecut-o prin padurile din Pasul Jiu - Cerna, unde ceata isi mai facea aparatia din cand in cand si crea o atmosfera numai buna de fotografiat intre reprizele de ploaie. Dupa cateva zile am mers la lacul de acumulare de la Valea de Pesti unde speram sa prind momentul in care aburii de deasupra apei sunt incalziti de soare, dar nu am avut noroc de acest fenomen, doar de nori, vreme inchisa si vant rece. Au fost doua zile frumoase in care am simtit din nou cum e sa mai ies in natura si sa fac ceea ce imi place.

                                                                                 









Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Verdele de mai, stancile si florile Oborocii

Primavara de ianuarie

De la vest la est în Munții Tulișa