Doua zile calduroase de noiembrie in Retezat

O tura scurta de doua zile, facuta in Retezat, in zona Buta, mi-a readus in gand sentimentul ca nu tot timpul trebuie cautate varfurile cele mai inalte, crestele cele mai ascutite si luminile cele mai turbate de rasarit sau apus pentru a obtine fotografiile dorite cu ardoare. Asa ca in aceste doua zile tot ce am facut a fost sa ma bucur de faptul ca ma aflam in mijlocul naturii, ferit de vanturile reci si puternice de pe creasta, si ca am fotografiat doar ce mi se parea interesant in jurul meu, fara a cauta ceva anume stabilit prin planuri facute de acasa . Asta a iesit. Au fost din nou doua zile de noiembrie senine si mai calduroase decat de obicei pentru aceasta perioada la fel ca in tura precedenta. Retezatul are tot timpul ceva de oferit.

                                                                               




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Verdele de mai, stancile si florile Oborocii

De la vest la est în Munții Tulișa

Primavara de ianuarie