La pescuit de imagini pe Pârâul Brăița

Fiindca fotografiile de acest gen, cu expunere lunga a unor rauri de munte, imi cam lipseau, si fiindca cel mai bun moment pentru a incerca ceva este in perioada aceasta, cand padurea a inverzit iar lumina filtrata foarte frumos prin acest verde crud este de efect, am plecat sa explorez putin zona Pârâului Brăița, din Munții Vâlcan. Un prieten m-a ajutat cu o salopeta de pescar impermeabila, fara de care nu as fi reusit sa treversez apa in unele locuri si sa reusesc anumite cadre. Doar de pe mal nu ar fi iesit mare lucru, inclusiv inaintarea prin vale ar fi fost mai grea. La doar cateva minute distanta de ultimele case locuite din aceasta zona a Lupeniului dam de salbaticia acestei vai. Putini oameni exploreaza zona de aici in amonte, dovada fiind faptul ca nu am vazut aproape nici o urma de gunoi pe malul apei. Dupa aproximativ trei ore m-am intors acasa cu cateva cadre care sper sa placa. Am sa mai incerc acest gen de fotografie cu alte ocazii, pentru ca aceste imagini, datorita faptului ca au cate o apa care "curge" prin ele exprima viata naturii intr-un mod diferit fata de peisajele comune vazute de pe varfuri de munti si astfel dezvolta alt tip de trairi pentru privitori.







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Verdele de mai, stancile si florile Oborocii

De la vest la est în Munții Tulișa

Primavara de ianuarie