Seara de toamna la Rascoala

Cand am revenit acasa din Elvetia si am vazut culorile padurilor de aici, ma simteam cumva dator fata de toamna de la noi. Stiam ca trebuie sa ies si aici, sa fiu mai aproape de frunzele colorate si de iarba ingalbenita din pasuni. Am reusit sa fac doua plimbari scurte in acea saptamana. Prima a fost in jurul lacului de acumulare de la Valea de Pesti de unde voi adauga o postare cu imagini in zilele urmatoare. Cea de-a doua a fost in locul meu preferat din estul Vaii Jiului, prin plaiurile de deasupra satului Rascoala, din Muntii Sureanu. Am plecat spre acele locuri destul de tarziu, pe o vreme care parea mai degraba de vara intarziata si dupa o urcare placuta printre fagii cu uniforma de toamna am ajuns intr-o poienita de unde se deschide o panorama frumoasa asupra vaii. Aici am asteptat apusul, care nu a fost unul epic, cu culori salbatice... a fost unul bland si calduros, exact ca si locul in care ne aflam. Modul acesta de a petrece o zi ar trebui repetat mai des. Asa simtim ca parca nu totul se rezuma la ture lungi si grele. Spectacolul pe care il creaza natura se poate simti in mai multe moduri.





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Verdele de mai, stancile si florile Oborocii

De la vest la est în Munții Tulișa

Primavara de ianuarie